www.myegy.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اعضاء المنتدى يجوا ويخشوا بسرعة

2 مشترك

اعضاء المنتدى يجوا ويخشوا بسرعة Empty اعضاء المنتدى يجوا ويخشوا بسرعة

مُساهمة من طرف miley cyrus الجمعة ديسمبر 05, 2008 10:23 am

هاى ازيكم معلش انا بقالى كتير اوى منزلتش مواضيع بس اعزرونى انا كان عندى امتحانات معانى كنت حاطة مواضيع روعة وجميلة بس كل المواضيع اتمسحت تانى يالا مش مهم ربنا يعوضنى واعمل مواضيع احسن من الاول المهم انا حسيت ان فى ناس كتير اوى جات المنتدى عوزين نتعرف ببعض اكتر علشان نبقى اصدقاء وكل واحد فينا يخش هنا يكتب عن نفسة شوية ويعرفنا بي علشان نتعرف على بعض اكتر ومناخذ على بعض وكمان كل واحد يحط اميلوا علشان نبقى اصدقاء ويبقى التعارف احسن واحلى وانا حبدء اعرفكوا بنفسى
انا اسمى مايلى رافت اسمى على اسم المغنية الاجنبية مايلى سيروس ودى الصراحة انا بموت فيها جدا وسنى 14 سنى فى ثالثة اعدادى شهادة يعنى ومن كفر الدوار بس اصلى انا من الغردقة اهلى كلهم من الغردقة وانا اتولت فى الغردقة وبرحها فى الاجازة ودى اخر سنة حبقى فيها فى كفر الدوار حاخذ الثانوى هناك فى الغردقة ودة ايميلى miley_totey
اوكيك يالا خشوا بسرعة وعرفونى بنفسكم اكتر واكتر واللى عاوز يسال سؤال فى اى حاجة انا تحت امره احنا كلنا اكتر من اخوات يالا انا مستنية الردود بتعتكم سلاموز lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
miley cyrus
miley cyrus

انثى
العمل/الترفيه : سماع الاغانى الاجنبية
المزاج : رايق

اعضاء المنتدى يجوا ويخشوا بسرعة Empty رد: اعضاء المنتدى يجوا ويخشوا بسرعة

مُساهمة من طرف mohamed ali mohamed السبت فبراير 20, 2010 3:25 pm

ana mohamed men alex we atmana atraf aleky weda emaily mido_tabana

mohamed ali mohamed

ذكر
العمل/الترفيه : student
المزاج : arabic